Maak kennis met
Stichting Opo Doro Thuisbegeleiding

Wij bieden ondersteuning aan mensen met een beperking in de thuissituatie in Suriname. Dit doen wij onder de Surinaamse stichting ‘Stichting Opo Doro Thuisbegeleiding’. Opo Doro betekent ‘open deur’ of ‘kans’. We willen mensen een kans bieden en deuren openen om te kunnen ontdekken wat ze allemaal wél kunnen en hoe waardevol zij zijn.

Als mensen met ons in contact komen dan maken wij eerst een afspraak voor een intakegesprek. Het doel van dit gesprek is om elkaar beter te leren kennen en de situatie van de hulpvrager in kaart te brengen. Samen besluiten we aan welke uitdagingen we willen gaan werken. Het is onze visie dat de medewerkers vooral coachend en motiverend bezig zijn om de hulpvrager en zijn/ haar netwerk zoveel mogelijk zelf te laten doen. We geloven in de kracht die ieder mens in zich heeft en we sluiten daarbij aan.

Op de website van geef.nl  kunt u zien welke mensen wij o.a. ondersteunen en u kunt daar direct doneren voor de ondersteuning die zijn nodig hebben.