STICHTING ROMARIO ONDERSTEUNT PROJECTEN IN SURINAME VOOR MINDER BEDEELDE MENSEN.

‘We willen mensen met een beperking ondersteunen zodat we samen met deze mensen en hun netwerk kunnen werken aan de verbetering van kwaliteit van leven.’

Een van deze projecten is thuisbegeleiding aan mensen met een lichamelijke en/of verstandelijke beperking. Kijk op geef.nl voor de mensen die Stichting Romario ondersteunt. Mirjam van Herwijnen werkt in Suriname als projectcoördinator.

U mag ons ook ondersteunen

Wij zijn ook op zoek naar mensen die Stichting Romario willen ondersteunen. Dat kan al vanaf 2,50 euro per maand.Stichting Romario heeft de ANBI-status. Wat betekent dit voor u? Omdat Stichting Romario de ANBI status heeft verkregen, betekent dit dat u uw giften aan Stichting Romario kunt aftrekken van het belastbaar inkomen van u of uw organisatie.

Our Blog

WordPress Resources at SiteGround

WordPress is an award-winning web software, used by millions of webmasters worldwide for building their website or blog. SiteGround is proud to host this particular WordPress installation and provide users with multiple resources to facilitate the management of their...

A day in a life – Hedwig

‘A day in a Life’ Hedwig. Hij woont in Suriname en heeft een lichamelijke beperking. Met ondersteuning van Stichting Romario heeft hij een baan gevonden.